Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

Lady Eveanna

"Δεν είναι σεξιστικό όλο αυτό το περιεχόμενο;" την ρώτησα..
Πριν απαντήσει,  με κοίταξε σαν να μου έδινε χρόνο να καταλάβω το ηλίθιο της ερώτησης μου.
"Φαντάζεσαι έναν κόσμο χωρίς ερωτισμό;; ..χμ! Χωρίς βασίλισσα;;" είπε και ξαναγύρισε να ασχοληθεί με τον υποτακτικό της.
Τι άλλο να την ρωτούσα πιά;;
"εχ..όχι. Ευχαριστώ.. καληνύχτα σας" είπα και γύρισα να φύγω.. Μάλλον τα έκανα θάλασσα με την συνέντευξη.. ... Ενα βήμα και η σκληρή φωνή της με πάγωσε..
"Για έλα εδώ κούκλα!"
Τώρα ήταν που είχα παγώσει.. Γύρισα και την κοίταξα..
"Ορίστε κυρία Eveanna." είπα, καταπίνοντας την γλώσσα μου.
"Γδύσου!" είπε αυταρχικά, γυρνόντας ένα σκαμπίλι στον σκλάβο της που τον έκανε να γυρίσει απ την άλλη ώστε να μην κοιτάζει..
Το αδιέξοδο μου, είχε πιά λύση. Ηταν απλό για εκείνη; Δεν ξέρω.. Τα είχα χάσει. Αυτό που ήθελα και δεν ήξερα πως να το πλησιάσω, είχε έρθει μόνο του.. Ηταν μπροστά μου. Ημουν πλέον σκλάβα της..
"Μιά φορά μιλάω." είπε , ρίχνοντας ξανά ένα βλέμμα στον σκλάβο της, γιά επιβεβαίωση ότι ήταν εκεί που τον έστρεψε, και δεν κοιτούσε..

Φαντάζεσαι έναν κόσμο χωρίς ερωτισμό;; ..χμ! Χωρίς βασίλισσα;;


A lesson to obey and respect me..
Relative posts:

Lady (part II)
a mature dominatrix
Lady (part III)
a mature dominatrix

My sex slave















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε Τη Γνώμη Σας - Let me know what you think about it.